2007-07-19

Del 6. Semesterbloggen - Bland ångestfyllda sms och serve-ess

Var på Kungsmässan idag och köpte mig ett nytt tennisracket. Det blev ett Wilson-racket för 800kr, lite dyrare än vad jag hade räknat med, men tjejen var för snygg och duktig på sitt jobb för jag skulle våga annat än att följa hennes råd. Gick upp till banan och testade så fort jag kom hem, smällde in ett serve-ess det första jag gjorde. Federer får se upp nästa säsong...

+++

Hon har hållit på å försöka ringa mig hela dagen, vägrar svara. Varför kan hon inte lämna mig ifred? Det slutade med att jag skickade ett sms där jag vänligt men bestämt bad henne att dra åt helvete. Hon har förstört hela min sommar, när ska hon fatta att jag inte vill prata med henne just nu?

+++

Drog upp till farsan med vrede i sinnet. Sprang en sväng för att bli av med det värsta längs skogsvägen här utanför tills pappa var klar med maten. Fläskkarré och friterade pommes med tillhörande starköl (Småland 7.2) slank ner utan att BMI-debatten ploppade upp i skallen...

Blir kvar här till på Fredag om inget annat dyker upp...

+++

Alla ska till Åsa-kalaset!

Inga kommentarer: