2007-07-17

Del 4-5 Semesterbloggen - Förlåt

Gårdagen gick i värmen och tennisens tecken. Första riktiga dagen på semestern blev en riktig lyckoträff rent vädermässigt. Termometern stod på 28 och jag brorsan och Robban tillbringade dagen på tennisbanan. Ringrosten var tydlig, forehanden fungerade men fotarbete och timing existerade inte...

Idag har jag gjort lite ärenden i Kungsbacka, var på kassaservicen och betalade ett par räkningar, sedan drog jag till Rocks och kompleterade min Eldkvarn-samling, Atlantis och Utanför Lagen införskaffades. Ikväll ska jag komponera ihop en samling med dom bästa låtarna från alla skivorna...

Imorgon ska jag upp till pappa och fälla ännu mera trä, bada, umgås och givetvis uppdatera bloggen...

+++

Jag är kär i den där Fergie-låten!

+++

Alla ska till Åsa-kalaset kampanjen går vidare. Jag, Mattias, Krigge, Nisse och Micke förväntar oss att just du dyker upp på Fredag...

Inga kommentarer: