2007-10-17

Uppdate

Jag blir sällan förvånad. Jag försöker att alltid hålla mina sinnen öppna, att alltid vara inställd på vad som helst. Men när mamma plötsligt under en landskamp säger: -Kim Källström passar inte på kanten, in med han i mitten så han får använda sitt skott. Då blir Andreas förvånad. Eller över att det faktiskt finns tjejer som tycker om mig, mer än på ett vänskapsplan...

Sånt förvånar mig...

Det puttrar i laptopen nu. Som en kär vän brukar uttrycka sig. Räkna med många uppdateringar i min textblogg framöver. Men just nu vill jag bara sura över matchen, 1-1 mot Nordirland. Anders Svensson, nä jag orkar inte ta diskussionen en gång till. Jag vill mycket hellre sitta i Mattias stuga och lyssna på Dylan, eller titta på Jönsson-ligan med Pernilla, eller äta McDonalds med Krigge, eller gå på Bryggeriet med Alex, eller spela tennis med min bror, eller ha sex med flickan från granskogen...

1 kommentar:

Raimond sa...

Jag tycker det är oerhört roligt att jag krossade Mattias i din fråga. Tack Andreas. Ses på Ullevi på söndag